Jiggmin's Village
SotM Theme Suggestions - Printable Version

+- Jiggmin's Village (https://jiggmin2.com/forums)
+-- Forum: Arcade (https://jiggmin2.com/forums/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Forum: Platform Racing 2 (https://jiggmin2.com/forums/forumdisplay.php?fid=5)
+--- Thread: SotM Theme Suggestions (/showthread.php?tid=1951)



SotM Theme Suggestions - Addy - 28th July 2019

This is the Styler of the Month Theme Suggestions thread!

Post your ideas for a theme to be featured as the months Theme here.

The judges of Styler of the Month will decide on which of the suggested themes are going to be the Theme of the month.


RE: SotM Theme Suggestions - Camer the Dragon - 28th July 2019

Styler of the Month Theme Suggestions of the Month
SotMTSotM


RE: SotM Theme Suggestions - Zack6723 - 28th July 2019

same


RE: SotM Theme Suggestions - Lego-man945 - 29th July 2019

Well...
I'm just going to leave this here...
Sci Fi
Wild West
Vehicles
PR2 Celebrities (People who are only famous to you because you played PR2 (you know who they are))
might edit more on


RE: SotM Theme Suggestions - gemj - 29th July 2019

(29th July 2019, 2:15 AM)Lego-man945 Wrote: Well...
I'm just going to leave this here...
Sci Fi
Wild West
Vehicles
PR2 Celebrities (People who are only famous to you because you played PR2 (you know who they are))
might edit more on

wouldn't PR2 Celebrities cause some style copying tho? well-known styles i.e. julls' character could just be copied from memory or with a guide

I wouldn't say this is a bad thing but still


RE: SotM Theme Suggestions - Lego-man945 - 29th July 2019

(29th July 2019, 8:25 AM)gemj Wrote: wouldn't PR2 Celebrities cause some style copying tho? well-known styles i.e. julls' character could just be copied from memory or with a guide

I wouldn't say this is a bad thing but still

I really just want to see a Poozy recreation tbh


RE: SotM Theme Suggestions - Addy - 31st May 2020

@"Jae"


RE: SotM Theme Suggestions - Lunanova - 31st May 2020

Theme: Your Anarchist Outfit

like if everything was going down, what would you wear  Tongue


RE: SotM Theme Suggestions - Janelle - 1st June 2020

Themes:
Neon colors
Made-up animals (Ex: Crocodile head mixed with Elephant feet)
Summer (Since it's finally SUMMER TIME)
Patriotic

All I've got for now. c:


RE: SotM Theme Suggestions - Addy - 28th July 2020

creatures of the deep // ocean creatures

Logos


RE: SotM Theme Suggestions - GI_John - 28th July 2020

Occupations, jobs? Could be a lot of creative potential there.

also damn, today is the one year anniversary of this thread, not bad.


RE: SotM Theme Suggestions - sign guy - 28th July 2020

Got a idea for PR2 Celebrities


RE: SotM Theme Suggestions - Janelle - 28th July 2020

(28th July 2020, 10:54 AM)GI_John Wrote: Occupations, jobs? Could be a lot of creative potential there.

also damn, today is the one year anniversary of this thread, not bad.

I like the jobs idea.. :hmm:


RE: SotM Theme Suggestions - Addy - 28th July 2020

(29th July 2019, 2:15 AM)Lego-man945 Wrote: PR2 Celebrities (People who are only famous to you because you played PR2 (you know who they are))
might edit more on

(29th July 2019, 8:25 AM)gemj Wrote: wouldn't PR2 Celebrities cause some style copying tho? well-known styles i.e. julls' character could just be copied from memory or with a guide

I wouldn't say this is a bad thing but still

(28th July 2020, 11:31 AM)platform guy Wrote: Got a idea for PR2 Celebrities

It seems PR2 Celebrities is quite popular, but imo, there might not be enough famous pr2 styles in my memory, but I still want to make it a theme. I was thinking about just famous celebrities in real life as a theme, but I could still do both themes as 2 different themes.


RE: SotM Theme Suggestions - GI_John - 28th July 2020

I'm not sure how pr2 celebreties would work honestly. wouldn't it just be searching up their name and copy their character. Also what defines a celebrity on pr2? Is it just someone who's popular or well known? I dono, it doesn't make sense imo


RE: SotM Theme Suggestions - Addy - 28th July 2020

(28th July 2020, 11:14 PM)GI_John Wrote: I'm not sure how pr2 celebreties would work honestly. wouldn't it just be searching up their name and copy their character. Also what defines a celebrity on pr2? Is it just someone who's popular or well known? I dono, it doesn't make sense imo
best way for me to give an example, is when you first started playing pr2 a long time ago, do you remember anyone's style back then? if so, it was iconic and would remember them by remembering the pr2 style


RE: SotM Theme Suggestions - sign guy - 29th July 2020

For pr2 celebrities Id go by thier avatar or online identity for example for poozy you can try to look like a pickle or zshadow you can look like a cape guy, camer, dragon etc.